Variabilní šípová radlice PKV se vyrábí ve čtyřech základních provedeních s odklízecí šířkou 1,3 až 1,9 m. Radlici lze používat ve třech pracovních režimech: šípový pluh “V”, negativní “Y” poloha a jako rovná radlice “I” s možností přetáčení na obě strany. Je určena na podvozky kategorie N1 a N2, samojízdné pracovní stroje nebo malotraktory. Připojení se provádí pomocí upínacího zařízení nebo tříbodového závěsu a hydraulických rychlospojek. Na radlici lze podle podmínek použít více druhů břitů (gumové, vulkolanové nebo ocelové). Výraznou předností radlice je výborné vícestupňové odpružení proti nájezdu na překážku. Stírací břity jsou namontované na sklopné liště odpružené elastomerovými válcovými pružinami.
Stlačitelnost těchto pružin je zhruba dvojnásobná než u ocelových vinutých pružin. Tato vlastnost umožňuje spolehlivé odpružení agresivního úhlu břitu. Druhým stupněm odpružení je středová pružina pro absorbci čelních rázů. Pro vyrovnávání příčných nerovností vozovky je radlice vybavena centrálním otočným čepem u upínací desky.
Technické údaje
PKV130 | PKV156 | PKV172 | PKV190 | |
---|---|---|---|---|
Délka (mm) | 720 | 720 | 720 | 720 |
Výška (mm) | 752 | 775 | 798 | 824 |
Odklízecí šířka v poloze „Y“ (mm) | 1002 | 1188 | 1360 | 1546 |
Odklízecí šířka v poloze „I“ v natočení (mm) | 1272 | 1490 | 1697 | 1946 |
Odklízecí šířka v poloze „V“ (mm) | 1378 | 1596 | 1798 | 2048 |
Odklízecí šířka v poloze „I“ (mm) | 1590 | 1858 | 2110 | 2400 |
Odklízená vrstva sněhu (mm) | 300 | 300 | 300 | 300 |
Hmotnost (kg) | 189 | 204 | 222 | 242 |
Úhel natočení štítu (°) | +44 / -52 |
---|---|
Úhel břitu (°) | 15 |
Maximální opotřebení břitu (mm) | 50 |
Pracovní rychlost (km/hod) | 5 – 30 |
Přepravní rychlost (km/hod) | 50 |
Potřebný průtok hydraulického oleje (l/min) | min. 6 |
Potřebný tlak hydraulické soustavy (bar) | min. 120 |
Máte zájem o více informací?
Nástavby skladem
Variabilní šípová radlice PKV190
Základní provedení (gumové břity, hydraulické přetáčení křídel, připojení na dva hydraulické okruhy pro přetáčení, výstražné červené praporky, výstražné reflexní červeno-bílé šrafy, bezodkapové nebo kuličkové hydraulické rychlospojky). Barva oranžová RAL 2011.