Variabilní šípová radlice PKV

Variabilní šípová radlice PKV se vyrábí ve čtyřech základních provedeních s odklízecí šířkou 1,3 až 1,9 m. Radlici lze používat ve třech pracovních režimech: šípový pluh “V”, negativní “Y” poloha a jako rovná radlice “I” s možností přetáčení na obě strany.  Je určena na podvozky kategorie N1 a N2, samojízdné pracovní stroje nebo malotraktory. Připojení se provádí pomocí upínacího zařízení nebo tříbodového závěsu a hydraulických rychlospojek. Na radlici lze podle podmínek použít více druhů břitů (gumové, vulkolanové nebo ocelové). Výraznou předností radlice je výborné vícestupňové odpružení proti nájezdu na překážku. Stírací břity jsou namontované na sklopné liště odpružené elastomerovými válcovými pružinami.

Stlačitelnost těchto pružin je zhruba dvojnásobná než u ocelových vinutých pružin. Tato vlastnost  umožňuje  spolehlivé odpružení  agresivního   úhlu  břitu.   Druhým stupněm odpružení je středová pružina pro absorbci čelních rázů. Pro vyrovnávání příčných nerovností vozovky je radlice vybavena centrálním otočným čepem u upínací desky.  

Technické údaje

 PKV130PKV156PKV172PKV190
Délka (mm)720720720720
Výška (mm)752775798824
Odklízecí šířka v poloze „Y“ (mm)1002118813601546
Odklízecí šířka v poloze „I“ v natočení (mm)1272149016971946
Odklízecí šířka v poloze „V“ (mm)1378159617982048
Odklízecí šířka v poloze „I“ (mm)1590185821102400
Odklízená vrstva sněhu (mm)300300300300
Hmotnost (kg)189204222242

 

Úhel natočení štítu (°)+44 / -52
Úhel břitu (°)15
Maximální opotřebení břitu (mm)50
Pracovní rychlost (km/hod)5 – 30
Přepravní rychlost (km/hod)50
Potřebný průtok hydraulického oleje (l/min)min. 6 
Potřebný tlak hydraulické soustavy (bar)min. 120 

Máte zájem o více informací?

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů

Nástavby skladem

Variabilní šípová radlice PKV190

Základní provedení (gumové břity, hydraulické přetáčení křídel, připojení na dva hydraulické okruhy pro přetáčení, výstražné červené praporky, výstražné reflexní červeno-bílé šrafy, bezodkapové nebo kuličkové hydraulické rychlospojky). Barva oranžová RAL 2011.