Sněhová radlice PSVL

Čelně nesená radlice s možností přetočení pod úhlem až 36° na pravou nebo levou stranu odklízecí šířky. Svojí speciální konstrukcí zaručuje znamenité uklízecí vlastnosti, optimální překonávání překážek a tím snížení přenášených rázů do vozidla na minimum. Díky šikmému nastavení dosahuje optimálního odhozu sněhu. Je konstrukčně řešena tak, že jednotlivé segmenty jsou pružně připevněny k základnímu rámu pomocí vulkolanových dílců. Tyto dílce svojí stálou elastickou, i při nízkých teplotách, a příznivou deformační charakteristikou odstraňují rázy při nárazu radlice na překážku. Při nárazu na pevnou překážku na vozovce (kanál apod.) umožní pružné dílce z vulkolanu odskočení jednotlivého segmentu tak, že nedojde poškození radlice ani pracovního nosiče. Zároveň tato konstrukce zaručuje správné dosednutí jednotlivých segmentů na příčně zvlněný profil vozovky a tím i správné odstranění sněhu. Při extrémním příčném sklonu vozovky lze dodatečně nastavit radlici změnou předpětí pružin pomocí šroubů vůči pracovnímu nosiči. Při najetí přestavené radlice na pevnou překážku umožňuje hydraulický obvod okamžité přetočení radlice tak, aby následně vozidlo tuto překážku mohlo objet. Proti poškození krajního segmentu radlice a jeho břitu slouží boční ochranný doraz, který je snadno vyměnitelný. Radlice je vybavena pevnou pryžovou clonou připevněnou na každý segment radlice. Manipulaci s radlicí lze provádět přímo z místa řidiče. Ovládání radlice spočívá v jeho zvedání a spouštění do pracovní, eventuálně přepravní polohy pomocí zvedacího zařízení a v přetáčení vlevo nebo vpravo hydraulickými teleskopickými válci. Pro přepravu se radlice zajišťuje v horní poloze mechanicky lanem. S radlicí můžeme pracovat v režimu „PEVNÝ“ nebo „PLOUVOUCÍ“, který umožňuje sledování nerovností terénu. Montáž a demontáž je natolik snadná, že ji může provádět jeden pracovník. Pro odstavení radlice jsou dodávány pojízdné odstavné nohy. Odstavné nohy se před demontáží radlice a vlastním spuštěním do odstavné polohy začepují do příslušných držáků. Všechny sněhové radlice PSVL se vyznačují, i přes svojí nižší váhu, jednoduchostí a robustností konstrukce. Nižší váha a výška radlic PSVL byla záměrně vyvinuta pro místa, kde není moc sněhu, a pro možnost použití lehčích vozidel. Úhel sklonu břitu, který činí 18°, zaručuje vynikající odstranění sněhu i v případě nižší pojezdové rychlosti.

 

  • přetáčecí zařízení vč. zvedacího mechanismu
  • přetáčení radlice v rozsahu 30°- 36°
  • upínací deska
  • výstražné praporky
  • poziční osvětlení LED 24 V
  • výstražné reflexní pruhy
  • pojezdová kola plná
  • gumové břity
  • pevná pryžová zábrana proti úletu sněhu na sklo kabiny řidiče
  • boční doraz
  • pojezdové odstavné nohy

Technické údaje

 PSVL 260.3
Pracovní šířka (mm)2600
Celková šířka (mm)3000
Počet / šířka segmentu (mm)3 x 1000
Výška (mm)750
Vhodné pro nosiče od celkové hmotnosti (t)7.5
Hmotnost (kg) / délka od spoj. roviny (mm)600 / 670

Máte zájem o více informací?

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů